3 tipp hogyan szerezz pillásként véleményt a vendégeidtől

3 tipp hogyan szerezz pillásként véleményt a vendégeidtől

A véleményösztönzésnek több módja is van, amit a következőkben pontokba szedünk neked.

A szépségiparban mint mindenhol a szolgáltatóiparban nagyon fontosak az értékelések. A leendő vevő/vendég elsősorban jó értékelésű szolgáltatókat keres, ezt pedig ma már természetesen online és gyorsan szeretnék elintézni. Ezért fontos hogy jól látható helyen jelenjenek meg az értékelések rólad és lehetőleg minél több értékelés is legyen rólad. De hogyan tudod ezt elérni?

1. Az első és legegyszerűbb módja, ha megkéred a vendégeidet hogy értékeljenek pl. Facebookon/Google-n hogyha ott is jelen vagy. HA valaki valamilyen oknál fogja nem szeretne nyilvánosan véleményt írni rólad, akkor kérd meg, hogy írja le üzenetben neked, te pedig megosztod monogrammal vagy csak keresztnévvel. Nyilván itt nem az a fontos hogy hosszú sorokban dicsérjenek a vendégeid (azt úgyse olvassa el senki :) ) hanem röviden tömören elmondjak azt hogy elégedettek veled.

2. Ha szuper profi vagy és rendelkezel e-mail címmel vagy sms-sel, akkor küldhetsz egy körüzenetet is, hogy ha idejük engedi akkor írjanak véleményt rólad válaszüzenetben pl. Ez inkább nagyobb szépségszalonokban jellemző, ahol már időpont foglaló rendszerrel dolgoznak ahol ezeket be lehet állítani automatikusan. Aa egyedül vagy akkor erre nem biztos hogy van anyagi, időbeli és tudásbeli lehetőséged, de nem szabad elvetni az ötletet.

3. A motiváció mindig beválik! Adj 10% kedvezményt a következő szolgáltatásodból azoknak, akik véleményt írnak rólad valamelyik felületeden.

Persze erőltetni ne szabad, ha nem szeretne véleményt mondani/írni a szolgáltatásodról akkor el kell engedni. Ha visszajáró vendég, akkor biztosan elégedett veled, egyszerűen nem ilyen beállítottságú.